Usecase:
1. Spilleren starter ved startpunkt (madudbringningslager) og går mod ældrebolig ad Jagtvej. Møder her en indvandrer med kniv. Forinden mulighed for at samle våben op.
a. bliver stukket og må kravle ind på et spisested for at optanke liv.
b. undgår indvandrerens angreb og flygter væk fra stedet mod sikkerhed på et spisested.
2. Spilleren starter ved startpunkt og går mod ældrebolig ad Blågaardsplads. Møder her en rocker med pistol. Forinden mulighed for at samle våben eller skudsikker vest op.
a. rammes af pistol, mister liv-point, skal tanke op på spisested.
b. undgår skud og flygter i sikkerhed på et spisested.
3. Spilleren når på mirakuløsvis frem til første ældrebolig uden at møde en rocker eller indvandrer. På vejen tilbage til lageret efter mere mad
a. møder en rocker
i. har ikke nået at samle noget våben eller skudsikker vest op, så må løbe for sit liv !
ii. bliver ramt af rockerens skud og må en tur på hospitalet.
iii. har samlet skudsikker vest op, den redder hans liv og han skynder sig at løbe videre mo ældreboligen.
b. møder en indvandrer
i. har ikke nået at samle noget våben op, så må løbe for sit liv !
ii. bliver stukket af indvandreren og må en tur på hospitalet.
iii. har samlet en kniv op og forsøger at kæmpe sig ud af situationen.
x. stikker indvandreren ned og skynder sig videre mod sit mål.
z. bliver stukket ned og må en tur på hospitalet.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar